Roditelji i učitelji zajedno
Stručna služba škole, prvenstveno psihologinja Ivana Perišić Juzbašić i defektologinja Vesna Krtalić, zajedno s ravnateljem škole Marijanom Oršolićem i razrednicima, pratili su, analizirali i istraživali kako se odvija Nastava na daljinu i kako se u njoj snalaze učenici, učitelji i roditelji, koliko je ona teret roditeljima. Ovo je dio Analize koja se odnosi na roditelje i Nastavu na daljinu, što će pomoći svima da se bolje snađemo u nenormalnim okolnostima. (ur)
Što je bilo dobro?
Partnerstvo roditelja i učitelja je čvršće.
Veća je uključenost i uvid roditelja u obrazovni proces, intenzivnija je suradnja. Roditelji su u svakodnevnoj komunikaciji, pruža im se uvid i mogućnost analize usvojenih sadržaja, mogućnost dobivanja povratne informacije o sadržajima koji se uče, te jako važna razmjena mišljenja o nastavi u okolnostima vezanima uz pandemiju i sl.
Učitelji su zadovoljni komunikacijom, suradnjom i podrškom roditelja.
Učitelji cijene kada se roditelji zanimaju za svoje dijete i njegov rad
[05.06 11:55] FRANJO MARIĆ
Dobar dan. Ovdje Franjina mama. Ja ću ovo smatrati kao “redovne “informacije. Zanima me kakvi su komentari nastavnika na Franjin rad, aktivnosti na nastavi i pisanje domaćih zadaća. Lijep pozdrav.
Poteškoće
Roditelji nisu u mogućnosti objasniti djeci gradivo, niti ih obučiti novim informatičkim vještinama.
Zadaće roditelji šalju u kasnim večernjim satima i treba ih često opominjati ako nisu poslali.
Pojedini roditelji iskazivali su nezadovoljstvo zbog nemogućnosti pristupa sadržajima (problem uređaja kojima učenik pristupa Internetu kao i brzini veze u kućanstvu).
Roditelji koji su zaposleni, iscrpljeni su i njihova su djeca u nepovoljnom položaju u odnosu na vršnjake čiji su roditelji kod kuće.
Posebno je teško u obiteljima koje imaju više školaraca, glede pomoći i zastupljenosti tehnologije.
Roditelji nisu obučeni kao učitelji, a preuzimaju ulogu učitelja, što im je veliki teret u trenucima dok pokušavaju živjeti vlastiti život i pridržavati se mjera izolacije.
Roditelj nisu informatički pismeni ni educirani; ne snalaze se s osnovama poput logiranja, a kamoli korištenja nekih digitalnih alata.
Pojedini roditelji ne daju povratnu informaciju o radu svoga djeteta te je teško pratiti napredak učenika.
……………………………………………………..
Roditelji, dobrobit djece zajednički nam je cilj!
Hvala Vam!
Lovrakovi bistrići
…………………………………………………………………………………