NASTAVA NA DALJINU

Roditelji i učitelji zajedno

Stručna služba škole, prvenstveno psihologinja Ivana Perišić Juzbašić i defektologinja Vesna Krtalić, zajedno s ravnateljem škole Marijanom Oršolićem i razrednicima, pratili su, analizirali i istraživali kako se odvija Nastava na daljinu i kako se u njoj snalaze učenici, učitelji i roditelji, koliko je ona teret roditeljima. Ovo je dio Analize koja se odnosi na roditelje i Nastavu na daljinu, što će pomoći svima da se bolje snađemo u nenormalnim okolnostima. (ur)

Roditelji su djeci najbolja podrška
175Pregleda

Što je bilo dobro?

Partnerstvo roditelja i učitelja je čvršće.

Veća je uključenost i uvid roditelja u obrazovni proces, intenzivnija je suradnja. Roditelji su u  svakodnevnoj  komunikaciji, pruža im se  uvid i mogućnost analize usvojenih sadržaja, mogućnost dobivanja povratne informacije o sadržajima koji se uče, te jako važna razmjena mišljenja o nastavi u okolnostima vezanima uz pandemiju i sl.

Učitelji  su zadovoljni komunikacijom, suradnjom i podrškom roditelja.

Učitelji cijene kada se roditelji zanimaju za svoje dijete i njegov rad

[05.06 11:55] FRANJO MARIĆ

Dobar dan. Ovdje Franjina mama. Ja ću ovo smatrati kao “redovne “informacije. Zanima me kakvi su komentari nastavnika na Franjin rad, aktivnosti na nastavi i pisanje domaćih zadaća. Lijep pozdrav.

Poteškoće

Roditelji nisu u mogućnosti objasniti djeci gradivo, niti ih obučiti novim informatičkim vještinama.

Zadaće roditelji šalju u kasnim večernjim satima i treba ih često opominjati ako nisu poslali.

Pojedini roditelji iskazivali su nezadovoljstvo zbog nemogućnosti pristupa sadržajima  (problem uređaja kojima učenik pristupa Internetu kao i brzini veze u kućanstvu).

Roditelji koji su zaposleni, iscrpljeni su i njihova su djeca u nepovoljnom položaju u odnosu na vršnjake čiji su roditelji kod kuće. 

Posebno je teško u obiteljima koje imaju više školaraca,  glede pomoći i zastupljenosti tehnologije.

Roditelji nisu obučeni kao učitelji, a preuzimaju ulogu učitelja, što im je veliki teret u trenucima dok pokušavaju živjeti vlastiti život i pridržavati se mjera izolacije.

Roditelj nisu informatički pismeni ni educirani; ne snalaze se s osnovama poput logiranja, a kamoli korištenja nekih digitalnih alata.

Pojedini roditelji ne daju povratnu informaciju o radu svoga djeteta te je teško pratiti napredak učenika.

……………………………………………………..

Roditelji, dobrobit djece zajednički nam je cilj!

Hvala Vam!
 Lovrakovi bistrići

…………………………………………………………………………………

Odgovori